Звертаємо Вашу увагу, що зберігання особистих речей, відрізняється від порядку зберігання грошей.

Особисті речі.

У правовідносини вступають дві сторони: готель в якості зберігача та споживач (клієнт) готельних послуг.

Відповідно до ч.1 ст.975 Цивільного кодексу України (далі – ЦК): «Готель відповідає за схоронність речей, внесених до готелю особою, яка проживає у ньому. Річ вважається такою, що внесена до готелю, якщо вона передана працівникам готелю або знаходиться у відведеному для особи приміщенні».

Такі самі обов’язки готелю по зберіганню речей та цінностей зазначено у «Правилах користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг» п. 4.11. наказ «Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 № 19» (далі – Правила)

Якщо Ваші речі були викрадені, загублені або знищені, Вам необхідно негайно повідомити про це адміністрацію готелю (ч. 3 ст. 975 ЦК) майте на увазі, якщо Ви повідомите про даний інцидент після закінчення строку проживання або після виїзду з готелю, адміністрація готелю має право Вам відмовити посилаючись на абз.2 ч.3 ст. 975 ЦК: «Якщо до закінчення строку проживання особа НЕ пред’явила свої вимоги до готелю, вважається, що її речі НЕ були втрачені чи пошкоджені»

Якщо з Вами трапилась подібна ситуація, Вам необхідно посилатися на ч.1 ст. 975 ЦК  та  п. 4.11 Правил, вказуючи, що готель ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ зберігати Ваші особисті речі. Пам’ятайте, що дія ЦК та Правил НЕ розповсюджується у випадку, коли Ви залишили свої речі у місцях загального користування: коридори, сходи, ліфти та інше.  У такому випадку адміністрація готелю НЕ несе ніякої відповідальності.

Гроші та інші цінності.

Гроші та інші цінності, необхідно оформлювати додатковою угодою та передати на зберігання до камер схову або у готельний сейф про що Вам повинні вручити відповідну квитанцію або інший спеціальний знак (ключі, знак з номером сейфу тощо).

Готель буде нести відповідальність за втрату грошей або цінностей лише у тому випадку коли матеріальні цінності були передані на зберігання та оформлені належним чином відповідно до ч. 2 ст. 975 ЦК: «Готель відповідає за втрату грошей, інших цінностей (цінних паперів, коштовностей) лише за умови, що вони були окремо передані готелю на зберігання».

Що робити при відмові адміністрації готелю Вам у відшкодуванні?

  • зробіть відео запис відмови (рекомендуємо)
  • занотуйте ім’я та посаду співробітника готелю
  • візьміть підтверджуючи документи Вашого проживання у готелі
  • збережіть касовий чек про оплату послуги проживання у готелі
  • напишіть скаргу у книзі «Відгуків та пропозицій» після зробіть фото запису. Зазначте, щоб відповідь Вам надіслали у письмовому вигляді за місцем Вашого проживання
  • сфотографуйте на «Куточку споживача» наявні там документи, сертифікати, крупним планом візьміть адресу для відправки кореспонденції

 

ПІСЛЯ ЦИХ ДІЙ ВАМ НЕОБХІДНО ПІДГОТУВАТИ ПРЕТЕНЗІЮ ДО ГОТЕЛЮ З ЗАЗНАЧЕННЯМ ВАШИХ ВИМОГ, ЩОДО ВІДШКОДУВАННЯ ТА ГРАНИЧНІ СТРОКИ НАДАННЯ ВАМ ВІДПОВІДІ ВІД ГОТЕЛЮ.

ПРИ БАЖАННІ ВІДСТОЯТИ СВОЇ ПРАВА У СУДОВОМУ ПОРЯДКУ ЗВЕРТАЙТЕСЬ ДО НАС ЗА ДОПОМОГОЮ! КОНСУЛЬТАЦІЯ БЕЗКОШТОВНА!

0 0 vote
Рейтинг статті