БАЖАННЯ КЛІЄНТА: отримати грошову компенсацію 600 євро від авіокомпанії Люфтганза / Lufthansa за затримку рейсу LH401

СИТУАЦІЯ: клієнт мав намір вчасно здійснити переліт з Нью-Йорку до Франкфурту з подальшим стиковочним рейсом з Франкфурту до аеропорту Бориспіль. Затримка у аеропорті Нью-Йорка склала більше 8(восьми) годин. Клієнт очікував вильоту до Франкфурту весь час у аєропорті. Був наданий лише один тревал-чек на 15$, клієнтом було затрачено 75$ на їжу та напої за весь час очікування (8годин 30хв.). Надавати інформацію у письмовому вигляді з зазначенням причини затримки рейсу LH401 було відмовлено працівником аєропорту, що також є неприпустимо, про що було зазначено у “Претензії”.

ДІЇ ЮРИСТУ “VKD”:

  • були детально вивчені всі обставини справи
  • піднято законодавство Європи та України
  • досліджена судова практика
  • підготовлена та надіслана претензія до “Сервісного центру Lufthansa”

 

РЕЗУЛЬТАТ: після відправки “Претензії” через декілька днів надійшла відповідь, що компанія готова компенсувати 600 євро(фото) та приносить свої вибачення за тимчасові незручності.

Поради юриста “VKD”

  • збирайте якомога більше доказів (фото, відеозаписи)
  • вимагайте на місті надати Вам письмове пояснення причини затримки рейсу
  • збирайте та зберігайте чеки на те що витрачаєте власні кошти у зв’язку із затримкою рейсу
  • якщо раптово погіршилось самопочуття обов’язково викликайте лікаря та фіксуйте подію (документально, фото, відео)

ЯКЩО ВИ АБО ВАШІ ЗНАЙОМІ ОПИНИЛИСЬ У ПОДІБНІЙ СИТУАЦІЇ, ЗВЕРТАЙТЕСЬ!

0 0 vote
Рейтинг статті