Інструкція з організації реагування на заяви та повідомлення про кримінальні, адміністративні правопорушення або події та оперативного інформування в органах (підрозділах) Національної поліції України (Наказ МВС від 16.02.2018 № 111)

Джерело: посилання

Нотатки: 

Варто застосовувати цей коментар при спілкуванні телефоном з патрульною поліцією, яка перед тим як вирушити на виклик телефоную за номеров заявника та уточнює деталі:  інциденті з “Автобанею” під час спілкування з поліцію послатися на пункт 4 та розділ ІІ
ІІ. Основні завдання органів (підрозділів) поліції щодо реагування на правопорушення або події та оперативного інформування чергових служб вищого рівня
1. Органи (підрозділи) поліції та їх посадові особи під час реагування на правопорушення або події повинні здійснювати:
4)особисту безпеку громадян, захист їх прав і свобод, законних інтересів, попередження чи припинення правопорушень, виявлення та затримання осіб, які їх учинили, усунення негативних наслідків правопорушень або подій;

п.14 Розділ III
ІІІ. Організація роботи підрозділів головних управлінь Національної поліції в Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, областях, м. Києві та їх посадових осіб, уповноважених на приймання і реєстрацію заяв та повідомлень про кримінальні, адміністративні правопорушення або події та організацію реагування на них
14) невідкладно доповідати старшому чергової зміни про надходження скарг громадян на дії/бездіяльність працівників поліції, порушення їх прав і свобод, повторних звернень щодо неналежної організації реагування працівниками поліції на повідомлення, проставляючи відповідні відмітки в системі ІПНП;

Щоб швидше приїхав патруль:
15) у разі раптового переривання дзвінка, негайно зателефонувати заявнику для з`ясування обставин події чи правопорушення. Якщо заявник не відповідає на дзвінок та виникла підозра про вчинення стосовно нього протиправних дій (крики, шум боротьби та інші ознаки), уносити до системи ІПНП наявну інформацію про те, що «зв’язок із заявником було втрачено» та проставити відмітку «інформувати чергового». У разі коли невідома адреса місця вчинення правопорушення та/або місцезнаходження заявника, проставити маркер на електронній мапі за місцем розташування підрозділу «102»;